Eladó székesfehérvári téglalakás

Eladó székesfehérvári téglalakás, 1 szoba, 3 félszoba, 79 m2

Ingatlan leírása

NAPFÉNYES, SZÉP ÁLLAPOTÚ TÉGLALAKÁS

Székesfehérváron, Belváros közeli, parkosított környezetben lévő, 79 m2, 1+ 3 félszobás, klímával felszerelt, felújított téglalakás várja leendő Tulajdonosát.

Irányára: 67,99 M Ft.

Érdeklődni lehet: 06 30 339 7180.

Az 5. emeleti lakás nappaliból, 3 félszobából, konyhából, étkezőből, kamrából, zuhanyzós és kádas fürdőszobából, kézmosóval ellátott mellékhelyiségből és előszobából áll. A hálószobák falai ápoltak, tápétásak, a többi helyiség pedig festett. A nappali burkolata parketta, a 3 hálószobáé laminált parketta, a többié járólap. A beltéri ajtók fából készültek, éppúgy mint az ablakok is, amelyek hővédő rolóval ellátottak. A beépített szekrények megkönnyítik az elpakolást. Az otthon melegét gázcirkó fűtés adja, új kazánnal. A megfelelő hőérzetet hűtő - fűtő klíma szintén segíti. A mellékhelyiségek felújításakor a vízvezetékeket is újracserélték.
A közös költség havi összege 11700 Ft. A társasházi lakás rezsije gazdaságos.
Az új Tulajdonos egy jó elosztású, szép állapotú téglalakásban folytathatja életét.
Az épület elhelyezkedése is nagyon kedvező: óvoda, iskola, gyógyszertár, boltok, bevásárló központok, vendéglátóhelyek mind elérhető távolságban vannak.
Kellemes a parkosított környezet is.
Jók a közlekedés feltételei, a vasútállomás, a buszmegálló közelsége. Parkolni az épület mellett lehet.

Ingatlan tulajdonságai

villany